Zlokalizowany w prestiżowym kompleksie biurowym LIXA E przy ul. Kasprzaka, showroom Aluprof w zaledwie rok na stałe wpisał się w architektoniczną mapę stolicy. To właśnie tutaj można zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami dla wielu prestiżowych projektów, które obecnie kształtują nowoczesne oblicze polskiej i światowej architektury – wieżowca Mennica Legacy Tower w Warszawie, ikonicznego szwedzkiego budynku Sara Kulturhus, czy liczącego 88 pięter wysokościowca The Greenwich na Manhattanie.

Stołeczna przestrzeń wystawowa Aluprof stała się miejscem, w którym wizjonerskie koncepcje spotykają się z technologicznymi rozwiązaniami, a rozmowy z ekspertami Aluprof otwierają drogę do realizacji najbardziej ambitnych projektów.
- Naszym celem było stworzenie miejsca, które inspiruje. Showroom Aluprof w Warszawie to przede wszystkim przestrzeń kreatywnych spotkań, gdzie architekci i inwestorzy mogą na żywo doświadczyć naszych innowacyjnych rozwiązań. Setki przeprowadzonych rozmów i wypełniony kalendarz wizyt świadczą o ogromnym sukcesie tego miejsca, które powstało dla architektury – Bożena Ryszka, dyrektor Działu Marketingu i PR Aluprof SA.


W pierwszym roku działania, showroom gościł setki architektów, inwestorów i producentów, będąc kluczowym miejscem prezentacji najnowszych rozwiązań firmy, które znalazły zastosowanie w wielu inwestycjach w Polsce i za granicą. Można przetestować w nim nowoczesne osłony przeciwsłoneczne, imponujące wymiarami panoramiczne drzwi przesuwne z rodziny MB-SKYLINE, stylowe drzwi tarasowe podnoszono-przesuwne MB-82HS czy cieszące się szczególnym zainteresowaniem wśród miłośników designu – drzwi zewnętrzne MB-86N Pivot Door. Eksperci Aluprof podkreślają, że fizyczne doświadczenie produktów i sensoryczne poznanie ich właściwości, pozwalają uzyskać zupełnie nowe perspektywy w projektowaniu i tworzeniu.
- Nasz showroom to immersyjne doświadczenie, które pozwala nie tylko poczuć fakturę lakieru i sprawdzić płynne działanie mechanizmów, lecz także przekonać się o najwyższej jakości naszych produktów. To właśnie tu rodzą się najlepsze pomysły na projekty inwestorów. Codziennie spotykamy się z architektami i klientami, którzy szukają sprawdzonych, renomowanych rozwiązań. Ta bezpośrednia wymiana doświadczeń jest dla nas niezwykle cenna, bo inspiruje nie tylko odwiedzających, ale i nas do poszukiwań najlepszych rozwiązań, które wprowadzamy do naszych produktów – Paweł Gregorczyk, manager ds. komunikacji marki Aluprof SA.
Stołeczna lokalizacja showroomu Aluprof podkreśla pozycję firmy jako jednego z liderów polskiej branży budowlanej. Jednocześnie Aluprof, w ramach swojej strategii, rozwija również obecność na kluczowych rynkach w Europie i na świecie.
Oprócz dwóch miast w Polsce – Warszawy i Bielska-Białej, Aluprof otworzył także showroomy w Altrincham, Londynie i Pradze. Każdy z nich jest wizytówką firmy i istotnym narzędziem w budowaniu globalnej rozpoznawalności marki.
Dodatkowo przestrzenie wystawowe z rozwiązaniami Aluprof znajdują się na całym świecie m.in. w showroomach naszych partnerów w Hanoi i Ho Chi Minh. Dzięki specjalnej ofercie i wsparciu ekspertów nasi klienci mogą budować własne przestrzenie od podstaw lub rozbudowywać istniejące. Ta inicjatywa ma na celu wspieranie sprzedaży poprzez profesjonalne ekspozycje nowoczesnych produktów.
Showroom w Warszawie jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych po wcześniejszym umówieniu spotkania. Zespół ekspertów Aluprof jest do dyspozycji, aby zapewnić pełne wsparcie techniczne i merytoryczne. Szczegóły dostępne są na stronie www.aluprof.com/showroom
Aluprof SA to jeden z głównych producentów systemów do okien, drzwi i fasad aluminiowych oraz nowoczesnych osłon przeciwsłonecznych i pergoli w Europie. Misją firmy jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań przeznaczonych dla nowoczesnego budownictwa, które są odpowiedzią na potrzeby inwestorów wymagających najwyższej jakości produktów. Aluprof to marka, dla której równie ważne co innowacyjność, są działania ekologiczne związane ze zrównoważonym rozwojem.