okna

Aluprof rusza z kampanią „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, promując nowoczesne rozwiązania poprawiające bilans energetyczny budynków

09-07-2024

Jako lider w produkcji systemów aluminiowych dla budownictwa Aluprof od lat podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Przejawem zaangażowania firmy na tym polu jest dostarczanie innowacyjnych, ekologicznych produktów poprawiających efektywność energetyczną budynków. Dzięki temu możliwa jest redukcja kosztów związanych z ich ogrzaniem czy chłodzeniem. Aby jeszcze skuteczniej promować rozwiązania, które to umożliwiają, marka rozpoczęła kampanię „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, której twarzą został międzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak.

czytaj dalej

Klimat na zintegrowaną ochronę przeciwsłoneczną budynków

08-07-2024

Ocieplenie klimatu staje się coraz bardziej odczuwalne, co sprawia, że musimy zmienić sposób, w jaki projektujemy budynki. Skuteczna ochrona przed przegrzewaniem się pomieszczeń i rażącymi promieniami słonecznymi to coraz częściej integralny element projektowania budynków. Odpowiedzią na te potrzeby są innowacyjne systemy wbudowanych w okna, drzwi i fasady osłon przeciwsłonecznych Schüco.

czytaj dalej

Aluprof z szeregiem nagród w najważniejszych konkursach branżowych. Zapowiada się kolejny owocny rok dla lidera rynku

24-06-2024

Aluprof, jak na lidera rynku przystało, kończy półrocze udowadniając, że nie zamierza spocząć na laurach. W ciągu zaledwie kilku miesięcy do długiej listy wyróżnień otrzymanych w ostatnim czasie przez spółkę dołączyły kolejne prestiżowe tytuły zdobyte w najważniejszych konkursach branżowych i biznesowych. Przemyślana strategia rozwoju oraz innowacyjność produktów zostały docenione przez ekspertów i zaowocowały wieloma nagrodami, m.in. TopBuilder, Budowlana Firma Roku, Budowlana Marka Roku, Ambasador Polskiej Gospodarki 2024, oraz wyróżnieniem w programie „Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki”.

czytaj dalej

Z DALEKA OD MIEJSKIEGO ZGIEŁKU

18-06-2024

Uciekając od miejskiego zgiełku szukamy miejsc, które pozwolą nam odnaleźć spokój oraz harmonię w codziennym życiu. Las, widok na góry oraz cisza, którą przerywa jedynie śpiew ptaków – to prawdziwa odskocznia od betonowej dżungli. Do tego powrót do korzeni, czyli dom, w którym będzie dominowało ciepło, elegancja i historia. Styl dworkowy idealnie wkomponuje się nie tylko w otaczając krajobraz, ale stanie się dla nas bastionem spokoju oferującym piękne widoki oraz komfortowe życie w zgodzie z naturą.

czytaj dalej

Nowe przywództwo i wsparcie strategiczne w EPPA: Kierowanie przyszłością zrównoważonego rozwoju PVC

11-06-2024

Europejskie stowarzyszenie profili PVC (EPPA) odbyło swoje doroczne walne zgromadzenie w Lyonie, witając nowe kierownictwo i podkreślając swoje zaangażowanie na rzecz wspierania zrównoważonego rozwoju w branży PVC. Zgromadzenie, które odbyło się po głośnej konferencji EPPA-SNEP w sprawie dekarbonizacji, było centralnym punktem dialogu strategicznego i propagowania polityki.

czytaj dalej

NSG Group, właściciel marki Pilkington, jednym z pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzaniu różnorodnością

22-05-2024

Na tegorocznej gali finałowej Miesiąca Różnorodności, która miała miejsce 21 maja w Warszawie ogłoszono wyniki IV edycji Diversity IN Check. To badanie wskazało 54 firmy, które wyróżniają się wysokim stopniem zaawansowania w zakresie włączenia i zarządzania różnorodnością. Wśród nich znalazł się NSG Group, właściciel marki Pilkington, który przez lata pracował na to wyróżnienie.

czytaj dalej